miercuri, 11 iulie 2012

Plagiatori de Romania

Unul dintre razboaiele dintre USL si PD-L, inceput de Traian Basescu, este cel al plagiatului in teza de doctorat. Astfel, intr-o seara de 18 iunie 2012, Traian Basescu iese "haios" la televizor, hahaind "Dottore, dottore!" la adresa premierului Ponta, anuntand articolul care avea sa apara la scurt timp in revista Nature. "Când eşti doctor în drept, eşti tare. Dottore!" spunea Basescu.Si de atunci au inceput sa iasa la suprafata alte plagiate.
Plagiat Elena Udrea...ce zice ea la intrebarea jurnalistilor daca a plagiat: "Le reamintesc tuturor faptul că în acest moment, în urma demisiei, eu nu mai ocup o funcţie publică numită. Eu, spre deosebire de Victor Ponta, am renunţat la a-mi face doctoratul, văzând că în lipsa timpului, trebuie să accept că profesorii să îmi scrie lucrările." Ea a mai recunoscut ca tezele de doctorat se fac intre studenti cu randul, fiecaruia venindu-i randul sa il faca la alt coleg, functie de mica intelegere. Si a mai zis ca poate fi o eraore a colegilor care i-au scris teza de doctorat. Dar din moment ce "în prezent nu mai ocupă nicio funcţie publică" ...in mintea ei e ok?

Preşedintele PDL Bistriţa-Năsăud, Ioan Oltean "Am mers la bibliotecă, am citit şi am scris", a spus Oltean, care deţine din 2010 titlul de doctor în ştiinţe administrative. Ioan Oltean a obţinut titlul de Doctor în ştiinţe administrative la Şcoala Naţională de Ştiinţe Politice şi Administrative cu lucrarea "Probleme actuale ale sistemelor administraţiei publice" .

Vasile Blaga presedintele in exercitiu al PDL : lucrările sale de cercetare doctorală sunt copiate în procent de 33%, potrivit programului anti-plagiat strikeplagiarism.com .

Laura Codruţa Kovesi procuror general al României si-a plagiat lucrarea de doctorat si o carte pe care a vandut-o „Arestarea preventivă. Aprecierea pericolului social concret pentru ordinea publică. Practică judiciară. Hotărâri CEDO". Cartea, scrisă alături de consiliera sa, Dana Tiţian, dar şi de avocatul Daniela Frăsie, a ieşit pe piaţă în 2009.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu